2010. január 25., hétfő

Naplemente

Ma megnéztem a naplementét a kikötőben. Hihetetlenül giccses volt, olyan gyönyörű, hogy az ember csak áll és néz, és azt hiszi, ez nem is igazi, ezt valami romantikus festő festette. Visszanézve a fotókat két dolog jut eszembe: 1. élőben sokkal, de sokkal szebb volt, 2. hihetetlen, hogy ezt én tényleg láttam… Mindig szerettem megnézni a Balatonon a naplementét, de az ehhez képest… Teljesen mások a fények, rengeteg színárnyalat látható egyszerre, igen, ez az, amit élőben kell látni, mert a képeken nem ugyanolyan. Miután lement a nap, bementem az ICA-ba, vettem egy levesport, ami fogalmam sincs, hogy milyen ízű, körülnéztem, kb. fél órával később kimentem, sétáltam egy picit, majd észrevettem, hogy itt a naplemente után még sokáig színes az ég. Irány megint a kikötő! :) Úgy látszik, ez itt a kedvenc helyem, a kikötőben minden sokkal szebb.

Délelőtt körbejártam a boltokat, hogy hol mi olcsóbb. A két legolcsóbb bolt pont itt van a kolitól egy percre, a Kiwi és a Rimi. Minden drágább picit, legdrágábbak a tejtermékek és a kenyér, de ha sikerül még délelőtt eljutnom a boltba, akkor kapok még az olcsó kenyérből :) Inkább az a baj, hogy török gyorskaján, pizzaszeletesen és burger kingen kívül nem igazán van más, pl. főzelékfaló vagy Teri néni. Kéne főzni... Szeretem én a török kaját meg a pizzát, de nem szeretnék mindig ugyanazt enni. Meg egyébként is, az van otthon is, én halat szeretnék! Ezért ma vettem fagyasztott halas makarónit, alapvetően jó volt, csak ha én csináltam volna, tettem volna bele fűszert is. Elfelejtettem lefényképezni. Nem baj, nem nézett ki jól.

Lehet, hogy kicsit lustaság tőlem, hogy nagy sétákat teszek a városban, és nincs kedvem még főzőcskézni és az ezernyi hal között válogatni (fogalmam sincs, melyikből mit szokás csinálni…), de olyan jó nyaralni kicsit! Kellenek a szép élmények. Az ember akkor lesz úgy tényleg, igazán vidám, ha olyan dolgokat csinál, ami tényleg érdekli, nem pedig a konyhában kuksol és sütöget. Lesz még időm arra is.



Még több képet találsz a http://picasaweb.google.com/erdodizs/Oslo0125# oldalon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése