2010. február 21., vasárnap

Hell's kitchen I

Kicsit sok idő telt el a legutóbbi bejegyzésem óta... Azóta volt egy farsangi bálunk, egy meglepetés szülinapi bulink Teresának... Megtudtam, hogy a norvégok nem tudják, hogy mi az, hogy vaníliapuding, de még azóta sem fogtam fel, hogy nem jöttek rá, hogy ha csokiból és karamellből lehet pudingot csinálni, akkor bizony vaníliából, eperből és még sok más egyéb finomságból is lehet. Ez még érthetetlenebb, mint a kávés dolog. A norvégok ugyanis híresek arról, hogy rengeteg kávét isznak. Csak azt nem értem, hogy miért nem tesznek bele normális mennyiségű koffeint?? Akkor nem kéne vödörszámra inni, hogy hasson valamit... Ők ugyanis a nagyon híg kávét, vagy inkább kávés vizet szeretik.
De hogy valami jót is mondjak: a Freia csoki olyan jó, amilyen sehol máshol nincs a világon! A kedvencem a kekszdarabkás. Tejcsoki, de mégsem ízetlen, pici, de ropogós kekszdarabkákkal, és mintha valami citromíz is rémlene benne... nem felismerhetően, csak pont annyira, hogy felhívja a figyelmed arra, hogy ez a világ legfinomabb tejcsokija. :)

Ööö... az a lány ott elől nem is EPS-es...

És ha már a kajáknál tartunk: ma rendeztünk egy főzőversenyt! Nagyon szuper lecsót csináltunk, egy osztrák, egy lengyel és egy spanyol sráccal. Igaz, hogy az itt kapható pirospaprika nem volt túl erős, talán jobb lett volna egy indiai üzletben megvenni. De ehhez képest nagyon jó lett, igazán szupi kis csapat voltunk! :) Nekem már kicsit hiányoztak az otthoni ízek, ezért lehet, hogy elfogult vagyok, de a többiek kajáját még a mi, nem igazi pirospaprikával készült rizses lecsónk is simán lepipálta! :) Na jó, ez lehet, hogy kicsit túlzás, már csak azért is, mert nem nyertük meg a versenyt. De ilyen jót már rég ettem!
A lengyel-francia csapat melegszendvicseket csinált, ami nagyon finom volt, csak kevés... :(
A spanyolok egy szuper husit egy borzalmas szósszal öntöttek le, és pici hideg krumplikockákkal tálalták. A husi tényleg nagyon jó volt, boros szószban főzték, amiben nem tudom mi lehetett még, de nagyon jól átvette az ízeket a husidarab.
A spanyol és a német csapat is nagyon alkot valamit

A németek egy holland lánnyal kiegészülve fasírtot csináltak, én láttam, hogy volt benne hagyma, de nem annyira lehetett érezni. Azért nem volt rossz. Viszont a sültkrumpli! Kis hagymával, kicsit lesütve... hm... Így elmesélve megint megéheztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése