2010. március 9., kedd

Hytte

EPS hytte hétvége

Hétvégén csaptunk egy jó nagy csapatépítést: elmentünk egy vidéki faházba, egy igazi norvég hyttebe. Víz csak kint volt, ott is hideg (100 m mélyről), a budi csészés ugyan, de pottyantós, fűtés fával, mosogatás vízmelegítéssel és a "tiszta" szó egy másfajta értelmezésével. Volt szauna, ami után a bátrabbak beugrottak a hóba kicsit felfrissülni.

Az érkezés nem volt egyszerű, Oslo S-től vonattal, majd busszal, majd gyalog mentünk. A gond az volt, hogy a gyalogos részt már sötétben kellett megtenni, pontosabban holdfénynél. Sok csomaggal. Felfelé menet. Nagyon megörültünk, mikor elértünk a parkolóhoz, ahol Christian kocsija állt, pedig a helyzet az volt, hogy a neheze még csak most kezdődött: mivel a kocsi nem tudott tovább menni, így az utolsó 600 m-en nekünk kellett felvinni mindent a faházba. Még sötétebb út, még több csomaggal, még meredekebben... De végül megérkeztünk, és én nagyon boldog voltam, hogy nem ezen az estén kellett főznöm.

A szervezés egyébként profi volt, Chris, a lüke osztrák srác mindent profin megtervezett. Például az étkezést is, minden nap másik csapat csinálta a vacsit, főtt étel + sali + desszert. Ebből mondjuk adódtak kisebb problémák, pl. Martin kicsit rosszul volt a francia vacsi után, Miguel pedig nem lakott jól a fincsi lengyel kajával... Én a lengyel gárdát erősítettem a vacsigyártásban, és most már biztos vagyok abban, hogy nekik jó ízlésük van evés terén. Először is szeretik a lecsót, valamint a gulyást is, másodszor a Hell's Kitchen esten is tuti fűszeres hambit dobtak össze, és hát ez a kaja... Mondjuk előkerült egy Kotányi is :) a szépséghiba csak az, hogy ezt épp Ausztriában gyártották...

És hogy pontosan mik is történtek a faházban? Természetesen minden este volt buli. Kétszer szaunáztunk is. Nekem nagyon tetszett a hóba ugrálás... De páran inkább az "orosz szaunát" próbálták ki: szauna után futás a kerti igluba (amit nappal építettek), ott egy feles vodka, majd vissza a szaunába. Ez nekem kicsit erős, úgyhogy inkább maradtam a norvég módinál... :) Ezen kívül volt társasozás, ücsörgés a kanapén, elszundítás a kanapén, és karaoke is.












Annyi biztos, az egész nagyon jól összekovácsolta a csapatot, és már hazafelé úton azt terveztük, hogy mikor jövünk vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése