2010. január 23., szombat

Érkezés

Sziasztok! 2010 január 21-én érkeztem Osloba, mégpedig azért, mert 5 hónapig itt fogok suliba járni... European Project Semester képzésen fogok részt venni, aminek a lényege, hogy ne csak azzal a szép mennyiségű elméleti tudással rendelkezzek (ami egyébként valószínűleg kell ahhoz, hogy mérnök legyen az ember lánya), amit otthon tanítottak, hanem élesben is lássam, kipróbálhassam, hogyan lehet egy csapat részeként megvalósítani egy projectet. Szerencsére tanári segítséggel.

A gép, amivel utaztam (B737)

Csütörtökön érkeztem, egy picit késett a gép, addig vettem még egy Nők Lapját a reptéren, hogy tudjak itt is újságot olvasgatni. Nagyon felhős volt az idő, nem sok mindent láttam, csak néhány hegycsúcsot. Mintha havas táj fölött araszolnánk nagyon lassan, aztán felbukkannak kis kavicsok, amelyek igazából óriási hegyek, csak onnan máshogy látszik. "Pocsolyák" is voltak, azokban kicsit le lehetett látni, de hogy hol vagyunk, az nem látszott.
Mikor Osloban leszálltunk, már teljesen sötét volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése